قالب وبلاگ


دهستان مولان

دهستان مولان





نظرات شما عزیزان:

فیروزمعذورمولان
ساعت15:36---11 آبان 1394
سلام جناب خلیلی بابت سایت مولان دستت درد نکنه خیلی عالی میباشد من عکس پسرعمه را(مهدی سامی ) دیدم خوشحال شدم باآنکه ازمولان دور افتاده ایم ولی باعشق مولان زنده ایم موفق باشی

فیروزمعذورمولان
ساعت18:47---10 آبان 1394
سلام آقای خلیلی بابت سایت مولان دستت درد نکند خیلی عالی میباشد من عکس پسرعمه ام را(مهدیقلی سامی)دیدم خوشحال شدم باآنکه ازوطن (مولان) دورافتاده ایم ولی باعشق مولان زندگی میکنیم (37سال پیش ازمولان مهاجرت وساکن تهرانیم)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








L-i-n-k-s



D-a-i-l-y

?-?-?-?-?-M-?

Email ? Profile ?



به وبلاگ من خوش آمدید

?-?-T-?-?-?-?

شهرام خلیلی


p-i-c-m-o-v-l-a-n


?-?-?-?-?

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 9000
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1